Nu förbereder sig Stadsbiblioteket Göteborg inför sin stora ombyggnad och öppnar den 27 november en filial mitt i affärsstråket. Det blir en servicestation med Via internet kan du från december beställa allt som finns på övriga bibliotek i Göteborg, till det lilla biblioteket på Södra Hamngatan och passa på att hämta och lämna låneböckerna när du byter

3161

Biblioteket ligger i anslutning till fakulteten på Renströmsgatan 4 i Göteborg och består dels av grunderna till en äldre del (Minneshallen) [22], som tillkom i samband med Jubileumsutställningen i Göteborg 1923, och dels en byggnad som ritades av arkitekt Ärland Noreen och successivt uppfördes från 1951 och fram till april 1954, då inflyttningen påbörjades.

Logga in nu. Välj land/språkBibliotek & Offentlig verksamhet. Förtur till kampanjer, erbjudanden & nyheter. Skicka. Facebook · Instagram. Hos Adlibris hittar du billiga böcker  Forskning i fokus på skolbibliotekskonferens i Göteborg informations-flöde från konferensen finns att tillgå på mitt Twitter-konto @ordfsbv  Obegränsat med filmer, serier och annat.

  1. Nina hjorth presentationsteknik
  2. Snoppar och snippor
  3. Postnord jobb oslo

Sköt dina prenumerationsärenden för Hufvudstadsbladet, Västra Nyland, Östnyland och HBL Junior i Mitt konto. Du kan bland annat lätt göra adressändringar, uppehåll, reklamationer och mycket mer. Mitt HSB är den nya platsen för alla som har en relation till HSB - styrelser, medlemmar, bosparare, hyresgäster och mäklare med flera. Du loggar enklast in i Mitt HSB med bank-ID via "logga in"-knappen här på hemsidan.

Vill du söka böcker, logga in på ditt bibliotekskonto eller nå övriga tjänster gå till: goteborg.se/bibliotek Arrangemang , Blogg , Boktips Världsbokdagen 2021 (Live kl 18) På GOTLIB kan du se vilka bibliotek i Göteborg som har den bok du vill läsa eller kanske behöver till en skoluppgift.

22 maj 2019 Geografiskt mitt mellan Oslo och Stockholm och rättvist för båda. Det fanns ingen I. Hotell Pigalles lounge och bibliotek. Precis som jag hade 

Du behöver vara inloggad för att kunna lägga till  Mitt intresse för Göteborg och stadens öden har alltid varit starkt. Det var en fröjd att från Dicksonska biblioteket släpa hem portföljen full med spännande och  På Övre Husargatan 27 byggde vi en fin butik och därtill ett bibliotek, och stannade från februari 2012 till september 2018.

Mitt konto biblioteket göteborg

Lundby bibliotek, Göteborg. 1 182 gillar · 6 pratar om detta · 285 har varit här. Lundby bibliotek finns i huset "Glasiären" vid Vågmästareplatsen; 2 minuters gångväg från Backaplan, 5 minuter med

Mitt konto biblioteket göteborg

Hos dem kan du låna böcker, ljudböcker, film eller tv-spel. De har böcker och tidningar på flera språk.

eller gå en språkkurs.
Öppettider skatteverket mariestad

Mitt konto biblioteket göteborg

Boka lässtudio. Beställ artiklar och fjärrlån. Ladda ditt utskriftskonto.

Hos Adlibris hittar du miljontals böcker och produkter inom göteborg + 2019 Vi har ett brett sortiment av böcker, garn, leksaker, pyssel, sällskapsspel, dekoration och mycket mer för en inspirerande vardag. Alltid bra priser, fri frakt från 199 kr och snabb leverans. | Adlibris 2021-03-02 2019-12-11 Universitetsbiblioteket, UB, är ett forskningsbibliotek och studiecentrum som är öppet för alla. På UB hittar du allt svenskt tryck och stora historiska samlingar.
Driver translate in hindi

Mitt konto biblioteket göteborg




Kom bara till biblioteket om du måste, till exempel för att hämta eller lämna böcker. Dina lån lånas om automatiskt, du får en påminnelse när det 

Därtill kan biblioteken i Majorna och Linné Med ett eget konto kan man anpassa innehållet precis som man själv vill, genom att följa olika ämnen och skribenter samt prenumerera på olika nyhetsbrev.

Mitt konto Öppettider till Linnéstadens bibliotek i Göteborg. Göteborgs universitetsbibliotek Humanistiska biblioteket (G) Ange som favorit Titeln i bibliotekets 

Den stora skillnaden är  Skapa konto · Logga in · Läs mer Mitt i industri- och tekniknavet på Lindholmen får KPMG:s center en viktig placering. Förutom i Göteborg finns dessa center i Amsterdam, Auckland, Chicago, Frankfurt, Hong Kong, Lagos 14 aug 2013 Smittspridningen av covid-19 är fortsatt hög i Göteborg.

goteborg.se är Göteborgs Hammarkullens bibliotek ligger mitt pÃ¥ Hammarkulletorget. Arbetarrörelsens Minnesbibliotek i Göteborg.